You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
تو کی راستشو گفتی که این دفه دومت باشه:D
-
آرع جون خودت اینو که تو راس میگی:D
-
سلوم سلجوخی خوبی؟
چه عجب یادی از ما کردی:)
-
بیخبریم دوخی محله
شوما چ خبر از محله:)
-
-
ینی چون من نیومدم تو افسرده شدی:D
-
-
-
نه ناراحت نیستم دختر:gol:
-
-
خخخخخ ای شکمو:biggrin:
دیدم دیشب افسرده شده بودی پس بگو هوس پیتزا کردی:D