کوچیکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست !
تنهایی با ت شروع می شود …
با هیچ چیز تمام نمی شود !
تنهایی یعنی یک نفر خیلی کم است !
تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن
بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :
اگر تنها نبود ، شاید اینجا...