اره حرفیه
با بابای من بد حرفی کجت میکنم:mad:
من ادا نیومدم:razz:
من کلاس دارم جدی
برم
تو هم نیا
راهت نمیدن
یوهاهاها
در حال حاضر تنها دخترشم...حرص بوخور
بابای بچه ها
خوشحال شدم
چیکار کردم عمو؟؟؟
بابا رو بندازی به جونم میکشمتاااااااااااااااااا
اوه
چه استعدادی داره پسر خاله
کاش به منم یاد بده:دی
پسر خاله قول داده دست از پا خطا نکنه:razz:
حالا مگه بره سر کلاس درس میگوشه؟؟؟
یا اس میده
یا ملتو اذیت میکنه
(کارای خودم سر کلاس:دی)
پس مشخص میشه جوراب من بوده
تو که گفتی جوراب خودم بود:دی
نیگا باهام بد صوبت کنی بابا رضام باهات دهبا میکنه
من تک دونه دخترشم
چشم عمو جون جوراب خورم
ادا نیومدم عمو:cry:
منم الان باید برم
دوستام زنگ زدن
فوش دادن:razz:
نخیرم بهی به من قول داده
دور کار خلافم نمیره
بهی که خیلی وخته فامیله
پسر خالمه
من نمیدونستم تو فامیلی:دی
(الان تو فاز گیر دادن به تو ام ناصر)
فک کنم ددی رضا میدونس امکانش هس از ناراحتی سکته بزنم بهم نگفت:D
ناصر جون
عمو جون
حرص نخور از این کچل تر میشی:D
تو جوراب صورتی میپوشی؟؟؟؟:surprised::eek:
پسر خاله ناسی ناسی
تو خوب شدی
من میدونم
کچل تر از این میشه که حرص بوخوره:دی
کی جوراب میخوره به غیر از ناصر
ملومه دیه مال ناصـــــــــــــــر کچل جوراب خوره:دی
پسر خاله توبه کرده
خوب شده:mad:
عههههههههههههههههه
عمومی؟؟؟
چرا بابا رضا در موردت هیچی به من نگفت؟؟؟؟
عینکتو بزن عمو:دی
فوش نده عیبه:|
پسر خاله دوستای پسر پیغمبرن
:D
بهش بوگو خودشو خسته تر نکنه
هی جوراب میخوره خسته میشه اخه:دی
اسم بابای من رضاس
نه ناصر
شیر فهم شد؟؟؟
:razz:
چرا؟؟؟؟
عیبه پسر خاله