باشه گلکم
پس برو
دوس داشتم باشی عزیزم
شبت ناز
احترام بذارید باباییم اومده
بابااااااااااااااااااااااااااااا
ددیییییییییییییییییی
دایی جونم این پسر خاله تو جنگ فرضی بر له دشمن بود یا علیهش؟؟؟
من مرجی ام
اقایون خانوما سلام
من نیم ساعته میخوام عکس بذارم نمیشه
امیر تولدت زشتناک:دی
شوخی بود
تولدت مبارک
انشالله که شادیا و موفقیت هات با بزرگتر شدنت بزرگ تر شن