نه جون من درس میخونی؟باور کنم یعنی؟
پسر خاله کل خاندان به تو افتخار میکنه
باریک
:D
من.یه امتحان دیه دارم.بعدش آزاد میشم
:confused:
ها مرسی بد نیستم پسر خاله...راستی سلوم
باوشه پسر خاله من و نیلو خیلی سعی نمودیم ادبش بنماییم نشد...نمیدونم به کی کشیده:razz:
بوخون پسرخاله...درس بوخون:-"