نتایح جستجو

  1. "Coral"

    ▂▃▅▇█▓▒ فانتزی های من و دوستام ▒▓█▇▅▃▂

    یکی از فانتزیام اینه که: توی یه روز گرم تابستون (گرمای خوزستان) وقتی هوا اونقدر گرمه که داری اب پز میشی و میدونی که یه گروه فیلمبرداری(فیلم تاریخی...مثه مختار نامه،ملک سلیمان ،یوسف پیامبر و ...) در حال فیلممبرداریه یه بستی یخی بگیرم دستم با ماشین کولر دارب و البته با سرعت برم وسط فیلمبرداری و...
  2. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    گلسا جونم...عزیزم من عمریه دارم میگم ناصر از پارسال تا حالا...بگو ناصر من خودم قول میدم مینا هم بشینه:|حمیـــــــــــــــــــــــد:cry:
  3. "Coral"

    داداشیییییییییییییییییییییی :cry:

    داداشیییییییییییییییییییییی :cry:
  4. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    عمویی شما سکوت بنما فهلنیا :Dناصر مکانیک بایدا بشینه باید بگیم ناصر مکانیک:دی
  5. "Coral"

    تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    ای جون ای جون اینجا هم شده تاپیک تولد ستایش:دی شهاب تولدت که اردیبهشت بود مبارک:دی
  6. "Coral"

    تولد زهره عزيز

    زهره جان عزیزم میلادت خجسته باد(البته با تاخیر) ایشالا که با بزرگتر شدنت شادیا و موفقیت هاتم بزرگتر شن به امید فردایی روشن تر برای تو دوست خوبم زندگین سراسر خوشی:gol::gol::gol:
  7. "Coral"

    علیک سلوم باریک بایک کلاس رفتی یا نه؟؟ اگه نه که بابا ایول داری همه که پیکاسو به دنیا نمیان یکم...

    علیک سلوم باریک بایک کلاس رفتی یا نه؟؟ اگه نه که بابا ایول داری همه که پیکاسو به دنیا نمیان یکم تمرین لازم داری ولی خوبه به نظر من من اینجوری نمیتونم بکشم ههیچوقت:cry: من نقاشیم افتضاحه عمویی
  8. "Coral"

    اینجا کیـک مَدِن؟!_______ دبیــا ببین تولد خانم مدیر و دکتر s i s i l

    عخشم تولدت مبارک عزیزم خانوم دکتر گللللللللللللللللللل ایشالا با بزرگتر شدنت موفقیتها و شادیاتم بیشتر شن عزیزم شادی و موفقیتت ارزومه بووووووووووووووووووووووس زندگیت سراسر شادی و موفقیت پ.ن:خاله آوا تولدتو تبریک گفت و سفارش کرد ماچت کنم بووووووووووووووووووووووووووووووووووس از طرف خاله آوا واسه...
  9. "Coral"

    سپید ژان تولدت مبارک عزیز دلم ببخش نبودم زودتر بگم:| امیدوارم با بزرگتر شدنت موفقیت ها و شادیات...

    سپید ژان تولدت مبارک عزیز دلم ببخش نبودم زودتر بگم:| امیدوارم با بزرگتر شدنت موفقیت ها و شادیات هم به اون اندازه بزرگتر شن زندگی سراسر آرامش و شادی رو برات آرزو میکنم تولدت مبارک عزیز دلم:love::w38::w14:
  10. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    باوشه موافخم:D دقیقاااااااااااااهیشکی نتونسته بشونتش حمید اعتراف کرد نمیتونه کدوم شرایط؟؟؟؟ حمید مدیر معزز و با درایت زنگ تفریحه معمولا هم ج میده مگه اینکه نباشه
  11. "Coral"

    اسمتو بنویس ببین چی در میاد ؟

    M: عالی A: نعمت خدا R: غیرقابل پیش بینی J: لذت بردنی از زندگی A: نعمت خدا N: مغرور
  12. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    بیا با من همکاری کن ناصر رو هم بشونیم:cry: اونوخ من دیه هیچ غمی ندارم:cry: باشه دکتر کهدیه رو هم میشونیم;) حمیــــــــــــــــــــــــــــد مدیر محترم و با درایت تلار فرهنگی آموزشی زنگ تفریح بیا پاسخگو باش لطفا:D
  13. "Coral"

    دایی یک ساعت پیش؟؟؟:surprised:

    دایی یک ساعت پیش؟؟؟:surprised:
  14. "Coral"

    به به سلام شهروز چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟؟؟

    به به سلام شهروز چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟؟؟
  15. "Coral"

    میگما عمو ناصر واقعا خودت کشیدی؟؟؟ باریک ذوق و سلیقه و از اینا من فقط کپی کردنم خوبه(نمیتونم...

    میگما عمو ناصر واقعا خودت کشیدی؟؟؟ باریک ذوق و سلیقه و از اینا من فقط کپی کردنم خوبه(نمیتونم تخیلی بکشم...نقاشیم افتضاحه:D)
  16. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    آخ جون محسن سوزونی هم خوبه من موافقم حمــــــــــــــــــــــــــید نوبت محسنه ناصر رو که ننشوندی لااقل محسنو بشون رو صندلی:razz:
  17. "Coral"

    باریک:w12:

    باریک:w12:
  18. "Coral"

    کچل خود بیریختی عموهه....همین که هس اصن....یوهاهاهاهاها ..ی ی ی ی..... داییم خیلیم خوشجله...

    کچل خود بیریختی عموهه....همین که هس اصن....یوهاهاهاهاها ..ی ی ی ی..... داییم خیلیم خوشجله بیریختووووووووووو:razz:
  19. "Coral"

    مشکلی هم باشه تو مودوری حلش میکنی نه؟؟؟:دی .... نه مشکلی نیس:D

    مشکلی هم باشه تو مودوری حلش میکنی نه؟؟؟:دی .... نه مشکلی نیس:D
  20. "Coral"

    میگه عاشوختم داداشم.....ذوق کرد بچه:دی.... بَــــــــــــــــرو لالا داهی

    میگه عاشوختم داداشم.....ذوق کرد بچه:دی.... بَــــــــــــــــرو لالا داهی
بالا