من باشم ترجیح می دم س ام اس سند شه تا اینا همه مکافات بکشم. تازه ممکنه رئیس خوشش بیادو اضافه حقوق بده!!!!
اما جدا از شوخی گوشیهای htc یا کلا اون گوشیهایی که سیستم عامل اندروید دارن از این تاپیک نمی تونن بهره ای ببرن. چون چیزی به نام outbox ندارن!
بازم مرسی از مطلبی که گذاشتی.