خوب
عزیزم هماهنگ کنید اگر سه شنبه هست که به من هم بگید مرخصی میگیرم در نهایت .
اتی فکر کنم دیگه اخراج بشم .
برای دوشنبه اگر بخوایید برید برای ساعت 12:30 میشه برید شیرخوارگاه؟
مهندس برنامه امروز کنسله
مثل اینکه ظهر ببریم باید لباسها و کفشها را که خانم عباسی باشه . وگرنه گم میشه لباسها و به دست بچه ها نمیرسه .
میخوایید برنامه را بگذارید برای همان دوشنبه که همه را باهم تحویل بدید ؟
آتوسا جان هم باشه و من هم بیام چون باید حتما اتی را حضوری ببینم و باهاشون کار دارم .
سلام عسلم . خوبی خوشگلم .فرناز جونم امروز ظهر لباسها میرسه دستم البته قول داده .
بمحض اینکه لباسها برسه و سرلاکها هم برسه با پژی هماهنگ میکنم میاد کفشها را هم از شما میگیره و همه را باهم تحویل رفیده میده .
تشکها هم فردا عصر اماده میشه و پژی زحمت تحویل گرفتن تشکها را میکشند .
سلام به برادر گلم . خوبیدشما ؟
دلمون براتون تنگ شده بود .
اگر اجازه بدید منتظر تماس شرکت رویا هستم . به محض اینکه تماس گرفتن من هم با اجازه شما به موبایلتون زنگ میزنم .