نه خاله من با ماشین نمیرم . اگر بخوام برم باید باآزانس برم .
باشه خاله .
راستی امروز رسیدها و فاکتور ها را اسکن میکنی مهران ؟
نمیدونم این خانم بیگی باهام چکار داره اصرار داره برم شیرخوارگاه ولی تنها نمیخوام برم .
خاله اولا من هیچ کاری نکردم ، هر کاری کردم وظیفه بود خاله .
من که یک خواهرزاده بیشتر ندارم . [IMG]
از کجا فهمیدی خاله که من رفتم گفتم این ماشین برای خیریه هست ؟ [IMG] [IMG]
سلام ، صبح بخیر .
خوبی مهران جان ؟ چه خبرها ؟
رفتم از تقی ترکه تخفیف گرفتم .
7هزار تومان کم کرد از اجرت . دهه .
سه شنبه دیدمت با اون امانتی که دیشب به من دادی بهت میدم پسرگلم .