You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
آره از من الهام گرفتن[img]
-
-
-
-
[img]پشت سیستم نبودم خوبی خاله
-
-
گئده به منه ده بولار دان گئتیر داااااا
میه منیم اؤرکیم یوخدی؟[IMG]
یو سنین اوره یین هاردی دی[img]
حسود لوخ اله مه[img]
-
[IMG][IMG][IMG][IMG]مرمری جوونم من که با داداشت کالی نداشتم
من عمرا بابی رو شوتین کنم بیرون[img]
-
-
-
-
-
[IMG]آفلین نوه جوون دخمل خوفی شدی
-
نوه انگار دلت وردنه موخاد آره؟[IMG]
-
یعنی سیگار ببینم مجددا تو دیتت میزنم این شکلی میشی[IMG]
[IMG]
-
بوجور=>>[IMG]
[IMG]نوه دالی دلوغ می گی؟
-
بابیلی بی سری ده گورسم بوجور اولاجاخ سان هاااااااااا=======>>[IMG]
-
[IMG]نوه یادت نیس خصوصی زدی چنا نیستی؟ یادت نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوه یادته دپرس شده بودم؟[IMG]
-
[IMG]چوخ اوز باشیوا اولموسان هااااااااااااااااااااااااااااا
نوه مارو باش[IMG]اونقدر اسپم نکردم نگرانم شد الان میگه 48 ساعته نتم
-
نمنه[IMG]
[IMG]سال ییره گور نده