نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    سلام. کتاب آقای یگانه معماری جهان زارعی رو خلاصه کرده.همچنین ایران رو.من از یگانه میخوندم البته...

    سلام. کتاب آقای یگانه معماری جهان زارعی رو خلاصه کرده.همچنین ایران رو.من از یگانه میخوندم البته از روی جوابای تشریحی تست یگانه;)
  2. سایه خانم

    دختر ایرانی در تضاد و تفاهم

    اگه ایشون مدرنن، مدرن چی باشن؟ سنت مذهب نیست. بی مذهبی هم مدرن نیست..
  3. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    سلام. من واسه تاریخ کتاب آقای یگانه رو خوندم. توی کنکور همه سوالای تاریخو درست جواب دادم . یعنی با اطمینان تستای تاریخو زدم. فکر میکنم واسه تاریخ کافی باشه:w19:
  4. سایه خانم

    اونام دوستت دارن:redface:

    اونام دوستت دارن:redface:
  5. سایه خانم

    خیلی کچلیـــن شماها . رفتین حاجی حاجی مکه؟

    خیلی کچلیـــن شماها . رفتین حاجی حاجی مکه؟
  6. سایه خانم

    خیلی کچلیـــن شماها . رفتین حاجی حاجی مکه؟

    خیلی کچلیـــن شماها . رفتین حاجی حاجی مکه؟
  7. سایه خانم

    موسسه مهر اراک

    سلام، من مهر اراک(کارشناسی) قبول شدم نرفتم. موندم واسه سال بعد. حالا چجوریاس؟:)خوبه؟
  8. سایه خانم

    آثار هنری من و شما

    اینم نقاشی دیجیتالی من هست. البته با ماوس کشیدم.
  9. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    سلام. امسال ریاضی خیلی به بچه ها کمک کرد البته به بچه هایی که خونده بودنش. و بخاطرش وقت گذاشته بودن. اگه بتونین ریاضی و هندسه و همچنین کتب هنرستان رو تا بهمن ماه بخونی خیلی عالی میشه.با توجه به اینکه وقت درس خوندنتون کمه میگم. موفق باشین;)
  10. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    تاپیکت خیلی مفیده مال کسایی که اهلشن.موفق باشی.لیاقتشم داری:gol:
  11. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    سلام مرسی خوبم. بازم به مرام شما که صحنه رو خالی نکردین;)
  12. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    ممنون عزیزم. میخونم .یه دور ریاضیم داره تموم میشه. اما دوران کنکور آدمو دپرس میکنه . خیلی دلم گرفته...
  13. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    فضای اینجا خیلی سرد شده. انگار همه همدیگرو فراموش کردیم:cry:
  14. سایه خانم

    سلام عزیزم.هستم اینجا نیسم:دی. برات آف هم گذاشتـــــم:smile:

    سلام عزیزم.هستم اینجا نیسم:دی. برات آف هم گذاشتـــــم:smile:
  15. سایه خانم

    راهنمایی و مطالعه گروهی کارشناسی ناپیوسته معماری

    فکــــــــر کنم این تاپیک دیگه خلوت میمــــــــــونه تــــــــــــــــــا کنکور91:razz:
  16. سایه خانم

    سلامت باشید:دی

    سلامت باشید:دی
  17. سایه خانم

    ممنون از اد

    ممنون از اد
  18. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    ریاضی رو من مبحثای پایه رو میخونم. کلا هرچیزی که تو کتاب حسابان هست من نمیدونم کافیه یا نه. فعلا این دوتارو میخونم. شاید بقیشم خوندم
  19. سایه خانم

    مشاوره آزمون کاردانی به کارشناسی

    ترسیم و عناصر. اگه خدا بخواد
بالا