سلام. من واسه تاریخ کتاب آقای یگانه رو خوندم. توی کنکور همه سوالای تاریخو درست جواب دادم . یعنی با اطمینان تستای تاریخو زدم.
فکر میکنم واسه تاریخ کافی باشه:w19:
سلام. امسال ریاضی خیلی به بچه ها کمک کرد البته به بچه هایی که خونده بودنش. و بخاطرش وقت گذاشته بودن. اگه بتونین ریاضی و هندسه و همچنین کتب هنرستان رو تا بهمن ماه بخونی خیلی عالی میشه.با توجه به اینکه وقت درس خوندنتون کمه میگم.
موفق باشین;)