خدایا ببین کی به کی میگه نیستی الان 8 دقیقه از این پیام میگذره اما از دکتر خبری نیست. حالا بیا مرام بذار بیشتر از پنج دقیقه بمون تو که معلوم نیست کجایی؟ منم حوصلم که سر بره پیجو میبندم از الان 30 ثانیه فرصت داری. 28-29-30 :confused:
سلام چراغ چشمک زن صحبت میکنه. از بابت پیامات ممنون. بازم ببخشید اصلا دیشب حالم خوب نبود.(کاربر گرامی این چراغ چشمک زن (کاربر با نام کاربری امالیا) روی پنج دقیقه تنظیم شده مشکل از سایت نمی باشد ). میدونم تا لنگ ظهر خوابی منم برم کارامو انجام بدم. چراغم الان خاموش میشه. خداحافظ داداش گلم.