نتایح جستجو

  1. ملیسا

    لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

    لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
  2. ملیسا

    [IMG] بیا برات گذاشتم .

    [IMG] بیا برات گذاشتم .
  3. ملیسا

    چیه خوب ؟ حرف بزن . [IMG]

    چیه خوب ؟ حرف بزن . [IMG]
  4. ملیسا

    نه دوست مهربان . الان کاری ندارم . کارم دارید ؟

    نه دوست مهربان . الان کاری ندارم . کارم دارید ؟
  5. ملیسا

    من اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددم آتی جووووووووووووووووووووووووووونم...

    من اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددم آتی جووووووووووووووووووووووووووونم [IMG]سلام رسوند خیلی خیلی .
  6. ملیسا

    اهان اینو میگی [IMG]

    اهان اینو میگی [IMG]
  7. ملیسا

    یعنی چی ؟ [IMG]

    یعنی چی ؟ [IMG]
  8. ملیسا

    [IMG] جل اللخالق [IMG]

    [IMG] جل اللخالق [IMG]
  9. ملیسا

    عباس هم خوب بود . داشت میخندید .

    عباس هم خوب بود . داشت میخندید .
  10. ملیسا

    [IMG] نمیدونی چه لذتی داره فضولی کردن .

    [IMG] نمیدونی چه لذتی داره فضولی کردن .
  11. ملیسا

    نخون! چی کارت کنم؟ می خواستم بدونی چی شد که به دنیا اومدی. نه بذار ملیسا!!! بله چی کارم داری...

    نخون! چی کارت کنم؟ می خواستم بدونی چی شد که به دنیا اومدی. نه بذار ملیسا!!! بله چی کارم داری داداش پژِی ؟ [IMG]
  12. ملیسا

    سلام به لرد کبیر . ما اومدیم .:w11:

    سلام به لرد کبیر . ما اومدیم .:w11:
  13. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  14. ملیسا

    به [IMG] میگم بیاد ها . پاشو ببینم تنبل . خوش دست من هم داخل ماشینه ، اخ دلش تنگ شده برای کتک...

    به [IMG] میگم بیاد ها . پاشو ببینم تنبل . خوش دست من هم داخل ماشینه ، اخ دلش تنگ شده برای کتک زدن شما .
  15. ملیسا

    زنگ بزن و عدد فروش را بزن ، به فریبا بگو پژمانی و بگو گوشی را بده به من . داخلیم دست خودم نیست ...

    زنگ بزن و عدد فروش را بزن ، به فریبا بگو پژمانی و بگو گوشی را بده به من . داخلیم دست خودم نیست . داخلی 105 را بزن
  16. ملیسا

    به من زنگ بزن

    به من زنگ بزن
  17. ملیسا

    نه، حالا چرا داد میزنی :w00: شما که بیکاری همه اش داری اسپم میکنی ، خوب پاشو بیا دیگه :w06:

    نه، حالا چرا داد میزنی :w00: شما که بیکاری همه اش داری اسپم میکنی ، خوب پاشو بیا دیگه :w06:
  18. ملیسا

    [IMG]

    [IMG]
  19. ملیسا

    من که سه روزه تاپیک زدم . پاشو بیا ببینم . امید هم میاد . دهه دهه داری با اعصاب من بازی میکنی ها .

    من که سه روزه تاپیک زدم . پاشو بیا ببینم . امید هم میاد . دهه دهه داری با اعصاب من بازی میکنی ها .
  20. ملیسا

    پاشو برو به فروغ هم خوش آمد بگو . بچه داره گریه میکنه .

    پاشو برو به فروغ هم خوش آمد بگو . بچه داره گریه میکنه .
بالا