سلام آبجي
خدا بد نده
ايشالا زود زود خوف شي.
يه نخ .... بكش سه سوت خوب ميشي!! (سووووت!!) :)
نه منورم اينه كه يه نخ ليموناد سر بكش! تا زودي خوف بشي!
به اميد بهبودي كامل فرشتگان
آمين
منظورم 19
سلام داداشی گلم . خوبید شما ؟:gol:
می کشمت مهرداد ، برای من ... میکشی .
مهرداد مگه دستم بهت نرسه . [IMG]