اگه از پشت ضربه نزنی اگه یوهویی نتازی بر دوستان شفیقت مشکلی نداره ثنای جان.. خشونت برا دخترا خوبه تو این دوره زمونه..
فقط کمی برداشتهام از تو تخریب شد البته خراب نشد ها به هم ریخت باید دوباره بسازمش..
آخیش خدایا شکرت که او یعنی ثنا تغییر نکرده که من برای چندمین بار در این هفته غمگین و افسرده بشم.. مرسی من بهت ایمان داشتم ولی وقتی اونجوری شروع کردی خون تو رگهای نازک کله ام به خروش اومد و نزدیک بود به لخته شدن و مرگ در کمای من..
میفهمم چی میگی.. حالا آن شهید ارزش و احترام زیادی داره ولی همون کارا برا عبد الکریم ار مردوخی هم انجام میدن شایدم بد تر.. احتمالا خشم شبانه بهشون خورده.. شایدم داشتن چت میکردند که یهویی چت کردند..
من وقتی احساسیم شاعر صفت تر میشم.. امید وارم نوشته هام اذیتت نکرده باشه.. کلمات ساخته دست بشر .. خیلی خوب بکار گرفته شد ممنون.. خدا خیرت بده :gol: :gol:
بیا درستش کن.. بیا و ثابت کن که من همون بی ام دی هستم که گفتی خوبه و فلانه و بهمانه..
یعنی خیلی راحت گردن بیگناهی چون من رو با گیوتین احساست خواهی زد؟ فرق دوست دشمن کجاست.. پس من صفحه ای نو اندر شناخت احوالاتت باز خواهم کرد تا دیگر بار پشت به تو در جایی راه نرم که ممکنه تیری ناغافل بر گردنم وارد...
اداه از پیا م قبل....
تو یک بزرگواری که کودک حقیقت جوت عین رودخونه ای خروشان تاب مقاومت در پشت هیچ آب بند و سدی رو نداره و میخواد با استفاده از قوانین هیدرولیک وارش انگشت پطرس بینوا رو هم از کار بندازه و به حقیقتی که در پایین دست رودخونه هست که همانا دریای علمه پی ببره
با توجه به شناختی که ازت...
ای بزرگوار ای عزیز.. بیاییم قبل از اینکه گلی رو له کنیم کمی هم به پایین ها نظری بیفکنیم. اکنون شما بیشتر به خاطر ضربه ای که به غرور تون وارد شده محزونید عزیز.. چیزی که در همه است ولی گاهی حاکم بر اون میشه حتی برای لحظه ای.. این نیز میتونست بگذره با کمی تامل.. وقتی وارد یک جامعه میشویم حتی اگر...
همین شمایید که ارزش مدرک دکترا رو به سطح دیپلم نزول نمودید.. شما بسییی..... ها
بابا من یه چیزی گفتم واقعا که کارت درسته ولی باور کن یه سفره است که پهن شده باید بخوری وگرنه میخورمت.. یعنی میخورنت ها
ماه قربان نزدیکه میدونستی؟
من رو قربونی کنید زیر پای متولدین آذر.. :d
نه ان تا گاو برات نمیخرم میدونم که دردسرش بیشتر از شوق داشتنشه.. ولی یه کاری میتونم بکنم یه خط قرمز و محرمانه بهت میدم تا هرچی خواستی و هر قدر که دوست داشتی رو از اون طریق درخواست کنی که دم ثانیه خدمت محترمت برسونند این چه...
lord of rings
of erasing
of breaking :heart:s
of spam
بهتره مینوشتی مدیر محترم همه زبان های زنده دنیا اونجا درخواست برا زبان لهستانی هم مشاهده شده.. کارت خودش تبلیغه لازم نبود دوستان تو امضا بزارند به نظر بنده حقیر البته
lord of rings
of erasing
of breaking :heart:s
of spam
بهتره مینوشتی مدیر محترم همه زبان های زنده دنیا اونجا درخواست برا زبان لهستانی هم مشاهده شده.. کارت خودش تبلیغه لازم نبود دوستان تو امضا بزارند به نظر بنده حقیر البته
lord of rings
of erasing
of breaking :heart:s
of spam
بهتره مینوشتی مدیر محترم همه زبان های زنده دنیا اونجا درخواست برا زبان لهستانی هم مشاهده شده.. کارت خودش تبلیغه لازم نبود دوستان تو امضا بزارند به نظر بنده حقیر البته
زلزله کار خودتون بود یا زمین لرزید؟
خوبه خدا رو شکر که توپی من با ادمای توپ راحت ترم..
دیگه نمیری پس جلو.. یه حقوق بمیر و زندگی کن هم از بنیاد میگیری و تا اخر عمر بازی میکنی.. خوش به حالت.. بهتره فکر دکترا و ارشد هم باشی
بابا من قهر هم بلدم دعوام بلدم آدم کشی هم بلدم:d
دست کم گرفتی من رو ها.. ولی زودی اشتی میکنم چون دلی دارم به کوچولویی دل یه گنجیشک..
من برا اسحاق قراره یه کارخونه خامه پزی بخرم با ده تا گاو شیری.. واین رو بدون که هر وقت خودت هم خواستی برات میفرستم دیگه نمیخواد بری جای دیگه منت شیرینی رو بکشی...
سلام نکنه رفته بودی کربلا.. کبلایی؟
بابا دمت گرم کار درست..
مقبول حق باشه.. با شهدا محشور شی... خیر از جوونیات ببینی.. معطر به حرم آن شهید باشی عزیز.. آللاه سنی ساخلاسین..
فقط دیگه گناه نکنی ها..
سلام پسر ایرونی
من خیلی خوب متوجه شدم خانم فرناز عزیز.. خیلی هم عالی فهمیدم.. این چیزیه که سر خانم ارکی اومد خانم ترانه(رحمه ا... علیه) اومد و چند نفر دیگه که یادم رفته.. و حتی خودم.. رهگذر یه آشنای دیرین بود که البته دستی هم بر اون سند داره و میتونه بی اینکه در بزنه وارد اون خونه بشه.. اصلا بیشتر زحمت هم گردن...
دانیال جان خودتی؟
مبارکه اسم جدید عکس پروفایل جدید و عکس جدیدی که فرستادی.. ممنون عزیز خیلی آقایی
(همه این نوشته هام مشروط بر اینه که تو دانیال خودمون باشی وگرنه تکذیب میکنم)
ممنم این رو گفتم البته با کمی مکث و دعا رو در کنارش آوردم.. خوب چون ملت از اون طرف به قضیه نگاه میکنند. اونا میگن نماز واسه چیه!! و بعد میشنود که راز و نیاز با خدا.. پس میگن کی دلش خدارو میخواد
یکی میگه من اونام جواب میدن برو نماز بخون بچه..
ولی باور کن خدا احتیاجی نداره که یکی هی بیاد پیشش تضرع...
ول کن جون من این ترک و اعتیاد و مواد و نمیدونم این چی چی هارو.. تو الان خونت پاکه پاکه.. میتونی سربلند تو جامعه قدم بزنی بی اونکه از مامورا بترسی.. بر خلاف ما البته..
سلام ثناااااااااااااااااااااااااااااااا خانممممممممممممممممم
خوبی نمیدونی چقدر از دیدنت خوشحالم خیلی خیلی.. فکر میکردم این وسط ها...