You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام:heart: داداشيييييييييييي:heart:
چلا نيستي:(
-
من کی سحرینن ایشیم یوخدی!!!
يوخ من اولوم ايشين اولسون گؤروم!ايعني فكر اليئپسن منئن بير ايشين د اولا بولئر!
-
سلام
ممنونم اقا سعيد
اسمش خيلي آشناست برام !در هر حال ممنونم خيلي قشنگ و ظريف بود
-
-
اره ديگه من كه عين تو علاف نيستم!!!
-
:confused:
اا كجاش پنچره!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(
-
-
نه همونiدرسته meمفعولیه
نه نمیشم[IMG]
-
به قول خودت13ساعته کوجایی اجی جی جی جی رها جون؟
-
سلام داداش میلی
چگونه ای؟خوبسان؟
نمیای این ورا؟دلمون برات تنگولیده ها!
-
به قول رها14ساعته کوجایی تو!؟
-
-
سلام نازیلاجون
امروز اسکنر خرابه نتونستم اسکن کنم برات ولی همونطور که قول دادم تا4شنبه هر چی بتونم گیر بیارم برات میذارم
-
-
-
-
-
1-بابک(Babak p.h.p داداش گل خودم)
2-میرحسین
-
سیلام
تفلدتون مبالک اقا سیاوش:gol:
[IMG]
-
اخه نمیخونم که!:biggrin:
نه امتحانات یه2ماه دیگه ن