من كه خوب ميباشم قلوه!:heart:
ااا!!!!!نيستي !واقعا كه!تنبل:razz:از من ياد بگير بااااااا يه كوه كار دارم 4روزتعطيل بودم هيچكدومشو نكردم:Dآما چرا!هان نوچته(نكته)داره چون حسش نبيد جيگر:D:biggrin:
قلبونت جيگلم!به همون دليل كه اينجانب هم خيلي دوست دارم :heart::gol: