You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بخاطر چراغ نخیر.بخاطر اون چیزی که خودت بهتر میدونی میخوابوندم زیر گوشت
-
حقته.برو خداتو شکر کن که دستم بهت نمیرسه وگرنه ی چکم میخوابوندم زیر گوشت
-
-
این قیافه اصلا بهت نمیاد محدثه:confused:
-
من ناراحت تر بودم خو:cool:
-
من روشن میکنم.ولی نه الان
تو اصن به من چی کار داری دختر
-
مخدثه عصبیم نکن تازه دو دقه س که اعصابم آروم شدش:cool:
-
تا نزدم تو گوشت خودت روشنش کن:mad:
-
محدثه دلت کتک میخواداااااااااااا:razz:
بهت گفتم روشن کن:cool:
-
تو به من چیکار داری
چراغتو روشن کن ببینم:cool:
-
بیخود زود روشنش کن تا دعوامون نشده:razz:
-
خو حقته.در ضمن چرا چراغتو خاموش کردی:cool:
-
من کجا بداخلاقم.من به این خوبی و خوش اخلاقی:D
-
تنبلی نکن دختر.اصلا کلاس نرم ینی چی:razz:
-
خو چرا حواستو جمع نکردی محدثه:(
-
-
خو حرف مخصوص خودمو گفتم:D
-
باشه عشقم دیگه نمیگم:w45:
-
شب شمام دنج و مهتابی صفورا جان:)
-
ایششششششش من خوبم تو چطوری؟:D