مرسی بابت تاپیک عالیتون
.
.
خوب فعلا همینا یادم میاد...
طراحی و نقاشی کردن مخصوصا روی بوم..از تک تک ضربه هایی که با قلمو روی بوم میزنم لذت میبرم
:smile:بازی کردن با نی نی ها :child:یا حتی فقط گرفتن دستشون تو دستم واقعا واسم لذت بخشه:smile:
گوش دادن به موسیقی های آرومولذت بخش
رفتن به خرید:Dوقدم...