You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
اره عزیزم
خالت بودم
چطوری تو خوبی؟؟؟
-
ســــــــــــــــــــــــلوم:D
-
-
سلام مهرداد
خوبم مرسی
تو خوبی؟؟؟
ما همیشه به یادتیم:D
[IMG]
-
شبت خوش بیریختک
برو لالا
خوب بخسبی
-
سکوت کن،حالا هم از جلو آینه بیا اینور که داری خودتو توصیف میکنی مُخسِـــــــــــــــن:d
-
-
از تو خشجلترم بیریختک:cool:
کلی هم با کلاس و با کمالاتم حسوووووووووووووود:d
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-