ایول
خوبه که بهزادی
5 روز میری به خنده و شوخی،خوش میگذره
اخی
بعد پسر داییمون میره سربازی،اش خوری،کچل میشه،میاد ما بهش میخندیم:biggrin:
بهزادی چوله دماغم از دماغ تو بیتره تازشم:razz::d
ایشالا عروسیت و بایدم دعوتمون کنی همین که هس:دی
منم کلی خوشگلم حســـــــــــــــــود
نبخش:d