گفتم منم یه چیزایی رو اضافه کنم بد نیست...به نظر من در عین دوستی باید موضع ما به عنوان پدر و مادر کاملا" مشخص باشه تا گاهی اون جدیتی که لازمه در تربیت فرزند داشته باشیم رو بتونیم اعمال کنیم.
بچه ها رفتار ما رو انعکاس میدن.من کاملا" به این نتیجه رسیدم که نباید بچه رو تحت فشار گذاشت و گاهی باید...