نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری! . . . . آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو...

    چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری! . . . . آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  2. ZEUS83

    چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی . چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا...

    چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی . چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی! [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  3. ZEUS83

    چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد . . ستاد روانی...

    چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد . . ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  4. ZEUS83

    حامد تو خجالت نمی کشی تا الان جز لیست دوستان من نبودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان تازه فهمیدم...

    حامد تو خجالت نمی کشی تا الان جز لیست دوستان من نبودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان تازه فهمیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  5. ZEUS83

    بیائید یک کم ذوق و سلیقه به خرج بدهیم

    خسته نشی !!!!!!!!!!!!!!!!! شما ذاتا نقاش ماهری هستید
  6. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    بخاطر گل روی شما و استارتر عزیز امسال به لهجه شاهرودی دعا ی تحویل سال رو میخونم
  7. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    به تشویش قیامت در که یار از یار بگریزد محب از خاک برخیزد محبت همچنان دارد خوش آمد باد نوروزی به صبح از باغ پیروزی به بوی دوستان ماند نه بوی بوستان دارد
  8. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    همه ساله بخت تو پیروز باد همه روزگار تو نوروز باد
  9. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    بر چهره گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است
  10. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    چو آمد به برج حمل آفتاب جهان گشت با فر و آیین و آب بتابید ازآن سان ز برج بره که گیتی جوان گشت ازآن یکسره
  11. ZEUS83

    دعای تحویل سال -فارسی یا عربی؟؟؟

    اندر دل من مها دل‌افروز توئی یاران هستند لیک دلسوز توئی شادند جهانیان به نوروز و به عید عید من و نوروز من امروز توئی
  12. ZEUS83

    گیر دادیا !!!!!!!!!!!!!!! از صبح شونصد بار سلام کردم ها !!!!!!!!!!!!!!!! من مشکی نپوشم که...

    گیر دادیا !!!!!!!!!!!!!!! از صبح شونصد بار سلام کردم ها !!!!!!!!!!!!!!!! من مشکی نپوشم که باید با گیسام خداحافظی کنم . قضیه باد به گوش یکی رسوندن یادته امیر من موندم این چی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفتم پروفش دیدم اخراج شده .
  13. ZEUS83

    بیائید یک کم ذوق و سلیقه به خرج بدهیم

    راستش با خمیر مجسمه سازی تخم مرغ به شکل حیوانات درست کردم . موندگاری مجسمه های خمیری زیاده و لازم نیست خیلی نگران دست زدن و کنجکاوی بچه ها باشم . دوازده تا تخم مرع به شکل دوازده جانور نماد هر سال درست کردم . در عوض من عاشق شیرینی پزی هستم
  14. ZEUS83

    امیر من حوصله ندارم عید مشکی بپوشم . پس لطفا مواظب خودت باش:mad:

    امیر من حوصله ندارم عید مشکی بپوشم . پس لطفا مواظب خودت باش:mad:
  15. ZEUS83

    بیائید یک کم ذوق و سلیقه به خرج بدهیم

    اتفاقا فکر خیلی خوبی هم هست .
  16. ZEUS83

    بیائید یک کم ذوق و سلیقه به خرج بدهیم

    يه ايده جالب واسه تخم مرغ سفره هفت سين همون طور كه توي شكل ميبينين ميتونين چند تا دونه عدس يا ماش رو توي تخم مرغ سبز كنين بذارين توي سفره
بالا