چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری!
.
.
.
. آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی!
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد
.
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
به تشویش قیامت در که یار از یار بگریزد
محب از خاک برخیزد محبت همچنان دارد
خوش آمد باد نوروزی به صبح از باغ پیروزی
به بوی دوستان ماند نه بوی بوستان دارد
گیر دادیا !!!!!!!!!!!!!!!
از صبح شونصد بار سلام کردم ها !!!!!!!!!!!!!!!!
من مشکی نپوشم که باید با گیسام خداحافظی کنم . قضیه باد به گوش یکی رسوندن یادته
امیر من موندم این چی میگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفتم پروفش دیدم اخراج شده .
راستش با خمیر مجسمه سازی تخم مرغ به شکل حیوانات درست کردم . موندگاری مجسمه های خمیری زیاده و لازم نیست خیلی نگران دست زدن و کنجکاوی بچه ها باشم . دوازده تا تخم مرع به شکل دوازده جانور نماد هر سال درست کردم .
در عوض من عاشق شیرینی پزی هستم