چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی!
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی!
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی!
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
چیه؟حیف که دلم نیومد. والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف گوش کنی!
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین
شکوه جادوی رنگین کمان فروردین
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
دوباره چهره نوروز و شادمانی عید
دوباره عشق و امید
دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم...
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین
شکوه جادوی رنگین کمان فروردین
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود
سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
دوباره چهره نوروز و شادمانی عید
دوباره عشق و امید
دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.
چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد
.
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه اخر سال
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری!
.
.
.
. آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه
[IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]