نتایح جستجو

  1. zeinab68

    ......... *** دیدار حضوری 3 - نمایشگاه نانو *** ...........

    آخیش یعنی خنگ نیستم دیگه : دی
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه بابا من کجا زدمش . یکم اخم کردم بهش . اه خودمم کلافه ام . چرا اینجوری شدم من. ای خداااااا
  3. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - ریاضی 2 بود . همون معادلاتی که تهشم شکلاشو میکشیدیم. 2 - روش لاکرانژ فک کنم واسه حل معادلات بود آیا ؟ 3 - خزش هم که در دمایه بالا رخ میده . همون لغزش صفحات رویه همه. 4 _ متالورژم مگه ؟ ولی میدونم فازهایه زیادی داره مثه آستنیت. 5 -شاید مثه همون ساخت تک کریستال خودمون باشه که جوانه زنیه جهت داره.
  4. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - divitrification : این معمولا در شیشه خوندیم که کریستالیزاسیون دوباره رخ میده و شیشه سرامیک ایجاد میشه .. 2- نابجایی : عدم حضور چند اتم در جایه خود. 3- ساختار یا شکل چینش اتم ها در ماده 4 - سرامیک : علم ساخت اجسامی که مواد اولیه ی انها پودر و مواد اولیه ی معدنیه غیر فلزی و غیر آلی است که به...
  5. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1- دوره ای 4.5 ماهه که دانشجویان در انتهایه ان از واحد هایه گذرانده شده در ان ترم امتحان می دهند. 2- گرفتم و انتخاب واحد هایه درسیه مورد نظر برای ترم بعدی 3- لغزش صفحات یا جابجاییصفحات رویه هم. 4- ساختار کریستالی که به صورت یک منشور می باشدو دارای 12 گوشه است. 5 - تنش یا نیرویه وارد شده توسط یک...
  6. zeinab68

    خواهش موکونم : دی اتیشم خوابید . الان میتونی هر چی میخوای بهم بگی . یه لحظه داغ کردم . اخه...

    خواهش موکونم : دی اتیشم خوابید . الان میتونی هر چی میخوای بهم بگی . یه لحظه داغ کردم . اخه واسه یه انتقاد یه عالمه جواب پس دادم . یوهو قاطی کردم خوب . شما هم ببسید.
  7. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    خودمم خوشم اومد . yah yah yah (شکلکه خبیثی )
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    قیافم تابلووو تو دانشگاه که کلافه ام ؟
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ولی واقعا خداییش این هفته خیلی درگیر بودم . از اون طرف عورسی از یه طرف اعصاب ندارم این روزا .. قول میدم تا اخر هفته ادم بشم با دلی شاد .
  10. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نه به خد ا . خیلی درگیرم .. کارام زیاد شده . اصلا آخر هفته میام همش انلاین خوبه ؟
  11. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    منم خواستم بیام قسمت نبود هاااااااااااا .. رضا گفت به درسات برس نیومدم : دی ( خالی بند )
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    جان مادرتون یه چن مدت با من کل کل نکنین . حالم خوب نیست . اصلا جنبه ندارم . کلا جنبه ام سوراخ شده . قاطی کردم :confused:
  13. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ممنون . اونقدرم که گفتی گل نیستم . خار زیاد دارم. :smile:
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    بی تلبیت . خودتی پر رو:mad:
  15. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    چون واسه رضاست . : دی نیمیدونم چنا دیدار حضوریه من مهم نبود.
  16. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1- چون درگیره یه سری مسائله پیچیده شدم جدیدا . خیلی فکرمو مشغول کرده. 2- شک نکن که تب دارد 3- مرگ زندگیه 4- یه آسمون آبی سقف اتاقه منه . 5- تالار مواد مرکز بچه هایه گلی مثه شماست که مغرور نیستن. : دی
  17. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    خیلیییییییییییی معذرت . دل نازکم . باهام ازین شوخیا نکنین.
  18. zeinab68

    کلا چن نفری سر سوال انتقاد و شکلک یه اعتراضی کردن .. ولش کن حالا .. الهام گیر داده خوب . باید...

    کلا چن نفری سر سوال انتقاد و شکلک یه اعتراضی کردن .. ولش کن حالا .. الهام گیر داده خوب . باید یکم بخونه اون چیزی که نوشتمو یکم حرصش در بیاد دیگه . فقط من حرص بخورم ؟ : دی
  19. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    سلام مریم جونی آدم پر تلاشو درس خون . همیشه که دوستت داشتم ولی شیطونیات با حال تر بود. کجا بد اخلاقی بودی :surprised: . اتفاقا خیلی هم ماه و با حوصله برامون توضیح میدادی خیلی کلاس حل تمرینتو دوس میداشتم . چون خیلی خوب توضیح میدادی.سوال تکراری و چرت و پرت هم حل نمیکردی . خیلی مفید بود. جواب...
  20. zeinab68

    سلام .. چطوری ؟ جان خودم این روزا خیلی قاطی پاتیم .. زیاد بهم گیر ندین جنبه ام شدیدا سوراخ شده.

    سلام .. چطوری ؟ جان خودم این روزا خیلی قاطی پاتیم .. زیاد بهم گیر ندین جنبه ام شدیدا سوراخ شده.
بالا