نتایح جستجو

  1. zeinab68

    وای خدا مردم از بس اینارو ناز دادم .. خیلی خوشگلنننننننن

    وای خدا مردم از بس اینارو ناز دادم .. خیلی خوشگلنننننننن
  2. zeinab68

    ********دیدار حضوری 4 - دانشگاه علم و صنعت *************

    خواهش می کنم برادر .. کار خیر که دیگه جایه تشکر نداره ..
  3. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    اوووووووووه .. چقد سرت شلوغه ها
  4. zeinab68

    قش کردمممممممممممم

    قش کردمممممممممممم
  5. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    باز دلبرییییی .. من نی نی میخوام
  6. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام کسپر جونییییی .. چطوری دختر .. کوجایی؟
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چرا نمی تونی ؟ داداشت یا ابجیت یا بابات اینا کی میان .. ؟
  8. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نترس من اینجام .. درا رو قفل کن دزد نیاد ..
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    ادم وقتی تنهاست رو صدا ها تمرکز می کنه . بیا تالار آزاد سرگرم بشو ..
  10. zeinab68

    اوهومممممممم هشتم . خوفی . مامانت کی میاد ؟

    اوهومممممممم هشتم . خوفی . مامانت کی میاد ؟
  11. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    پس من اینجا چی کاره ام دوس جون جونی
  12. zeinab68

    من اومدم تو تاپیکت .. هیشکیو نمی خوام .. هویجوری میام.

    من اومدم تو تاپیکت .. هیشکیو نمی خوام .. هویجوری میام.
  13. zeinab68

    سلام .. از تاپیکت کلا اومدم بیرون .. خیلی اسپم بازاره ... کلافه شدم اومدم بیرون .. زنتم که از...

    سلام .. از تاپیکت کلا اومدم بیرون .. خیلی اسپم بازاره ... کلافه شدم اومدم بیرون .. زنتم که از چنگت در اوردن ... حذف اشتراکش کردم تاپیکو ..
  14. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - کره ی ماه 2 - 99% 3 - سفر به اعماق زمین 4 - کتاب تکنولوژی ساخت سرامیک های ظریف و کتاب کاپیتان 12 ساله 5- ایرانی محسن یگانه و چاووشی ( البوم رگ خواب یگانه با حاله مخصوصا اهنگ من تو رو کم دارمو تو این دل دیوونرو .... چاووشی هم آهنگایی که تو فیلم علی سنتوری میخوند رو خیلی دوس دارم ) خواننده...
  15. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1- تا حدودی زیاد 2- اینکه بر پایه ی اصله تئوریه و هیشکدوممون کار عملی بلد نیستیم. 3 - خلاقیت بدون نظم 4 - پول و کار 5 - علم ( نگین شعاره ) 6 - تز میدم که صبحا از مسجدا آهنگایه شاد و پر انرژی پخش کنن آدم روحش تازه بشه ( آهنگ فقطا بی کلام و پر انرژی )
  16. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    راستی فرهنگ خانوم جواب3 تا از سوالاتو از بچه هایه متالورژ پرسیدم 1 - آخال همون اجسام زاید داخل مذاب هست که در نهایت روی مذاب و سرباره جمع میشه 2 - مبرد هم واسه سر کردنه قالب بود 3- انجماد جهت دار هم مثه انجاد یخ در لیوان توسط یه عامله جوانه زا انجام میشه .
  17. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - . قابل پاسخ بودن .. سخت اون سواله امیر بود اون شکله که اصلا نفهمیدم چیه .. 2 - تناقضش چیه ؟ 3 - اره .. چون تا حالا خیلی از این قانون نتیجه گرفتم و هر چیزو که واقعا خواستم به دست اوردم. 4 - کم و بیش تو نت می خونم یک سری مطالبو .. اما راستش نه زیاد . 5 - چون که قبلا گفته بودم زیاد اهل سیاست...
  18. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    وای پس خونه سوتو کوره که دپ شدی ...... کی برمیگرده مامانت ؟
  19. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    سلام العلیکم و رحمته اله برکاته 1- اگه بشه تا دکترا .. اما فعلا کار رو ترجیح میدم .. 2- آره بلدم .. خیلی رانندگی نکردم .. ولی گواهینامه دارم .. تا حالا تو اتوبانم رانندگی کردم . 3- والا تا به حال از کسی اینقدر متنفر نشدم که اینو بگم . اگرم کسی اذیتم کرده بعدش یادم رفته .. 4- ازدواج اگر شرایطش...
بالا