نتایح جستجو

  1. zeinab68

    عشق آقایون عزیز!!!!! خانم ها هیچ وقت عاشق نشید و یا نگذارید طرفتان بفهمد

    من که خودم اگه واقعا پسری رو دوست داشته باشم نمی تونم بهش نگم دوستت دارم .. هر چند که می دونم نباید گفت.
  2. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    آدم هاي بزرگ در باره ايده ها سخن مي گويند آدم هاي متوسط در باره چيزها سخن مي گويند آدم هاي كوچك پشت سر ديگران سخن مي گويند آدم هاي بزرگ درد ديگران را دارند آدم هاي متوسط درد خودشان را دارند آدم هاي كوچك بي دردند آدم هاي بزرگ عظمت ديگران را مي بينند آدم هاي متوسط به دنبال...
  3. zeinab68

    جالبه ( واسه طرفدارایه شعر )

    شعر اول رو حمید مصدق گفته بوده که فکر کنم همه خوندن یا شنیدن : تو به من خنديدي و نمي دانستي من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم باغبان از پي من تند دويد سيب را دست تو ديد غضب آلود به من كرد نگاه سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك و تو رفتي و هنوز، سالهاست كه در گوش من آرام آرام خش خش...
  4. zeinab68

    دانشگاه استنفورد

    خانمي با لباس کتان راه راه وشوهرش با کت وشلوار دست دوز و کهنه در شهر بوستن از قطار پايين آمدند و بدون هيچ قرار قبلي راهي دفتر رييس دانشگاه هاروارد شدند. منشي فوراً متوجه شد اين زوج روستايي هيچ کاري در هاروارد ندارند و احتمالاً اشتباهی وارد دانشگاه شده اند. مرد به آرامي گفت: «مايل هستيم رييس را...
  5. zeinab68

    عشق آقایون عزیز!!!!! خانم ها هیچ وقت عاشق نشید و یا نگذارید طرفتان بفهمد

    به نظر منم داری درست میگی عزیزم . اکثر پسرا وقتی اونیو که میخوان به دست میارن دیگه مثه قبل دوسش ندارن .. وقتی دلبری کردن دیگه مال اوناست . سه مرد تا زمانی یه زن رو دوست داره که همیشه جایه یه التماسو ناز کشی وجود داشته باشه.
  6. zeinab68

    پدر دوست عزیزمون فوت کرد

    تسلیت میگم میدونم هیچ وقت این غم تسکین پیدا نمیکنه .. فقط بدون اینجا کسی هست که میتونه دردتو بفهمه و درک کنه چی می کشی ... قدر اعضای دیگه ی خانوادتو بدون و بیشتر به اونها عشق بورز تا غمت کم رنگ تر بشه .. خدا بهت صبر بده .
  7. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من اومدم شیطنت هوراااااااااا
  8. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    سلام . فک کردم دیدی خوب . خواب پدر بزرگمو هویجوری دیدم خوشم اومد . باچه امیر جون ..
  9. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    من میدونم مدرسه ها تعطیله . سلام ولی چون 5 شنبه ها کلاس ندارم اماره یونیا رو ندارم ..
  10. zeinab68

    سلام سلام . عیده تو ام مبالک

    سلام سلام . عیده تو ام مبالک
  11. zeinab68

    bentonit , loal powder

    در مورد بنتونیت اینو میدونم که پلاستیسیته ی خیلی بالایی داره و جذب آب اون هم خیلی بالاست .. و بیشتر هم برای افزایش شکل پذیری به دوغاب ها اضافه میشه .. اما در مورد تست هاش چیزی نمیدونم .. میشه بگید واسه چی میخواید ؟
  12. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    سلام سلام چراغ سبزه . عید تو ام مبالککککککک
  13. zeinab68

    جیلام جیلام .. عید تو ام مبالک [IMG]

    جیلام جیلام .. عید تو ام مبالک [IMG]
  14. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    نکنه همتون یاد گرفتین چراغ خاموش میاین . این چه وضعشه ..
  15. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خوب چون کلا تریپم اخم بود . به همه اخم کرده بودم . حالم هم خیلی بد بود . از دیروز هر چی میخورم معدم قبول نمیکنه گلاب به روت پس میده . از دیروز هیچی تو معدم نمونده ... حتی الان شام رو هم ..
  16. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    چنا دپرس میشه ؟ مگه اونجا چشه ؟
  17. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    خواستم بیام .. نشد . دیروز که عروسی بودم .. امروزم 2 تا آزمایشگاه داشتم ..این دپرسیم از دلتنگیه ..
  18. zeinab68

    گزارش کار آزمایشگاه خواص مکانیکی 1

    خوشحالی چون گزارش کار میگیری؟
  19. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - کارگاه گجت چون همیشه یه کمکی برای ناتوانیش داشت. 2 - هیچ کدوم چون پسرن . دوس دارم دختر باشم . ولی در کل mold silver دانشمنده انگاری ... امیر هم مخترع هر 2 تاشون خوبن. 3- مریم به خاطره ارشد قبول شدنش . رتبه ی خوبی داشت. 4 - هر کدومشون که خنگ تر بودن .. : دی
  20. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - نیمیدونم 2- برایه سرمایش باید باشه گویا با توجه به ریشه ی کلمه. 3 - نومودونم خو 4- h3so4 5- بلت نیستم.
بالا