نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page335 شروع جزء27ام

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page335 شروع جزء27ام
  2. سایه خانم

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page335 شروع جزء27

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page335 شروع جزء27
  3. سایه خانم

    بله بله. میگم که عاشقش شدم:redface:

    بله بله. میگم که عاشقش شدم:redface:
  4. سایه خانم

    چشم. سروری

    چشم. سروری
  5. سایه خانم

    سلام بیسان جان مرسی شما خوبی؟ درسارم که ای یکاریش میکنیم

    سلام بیسان جان مرسی شما خوبی؟ درسارم که ای یکاریش میکنیم
  6. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جز به پیشنهاد دوستمون dordoone به نیت داشتن اراده راسخ در تصمیم گیری هامون میخونیم بخش پنجم خطبه غدیر: هان مردمان! خداوند عزّوجلّ دين را با امامت علي تكميل فرمود. اينك آنان كه از او و جانشينانش از فرزندان من و از نسل او - تا برپايي رستاخيز و عرضه ي بر خدا - پيروي نكنند، در دو جهان...
  7. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    نیت: این جز به پیشنهاد دوستمون dordoone به نیت داشتن اراده راسخ در تصمیم گیری هامون میخونیم بخش پنجم خطبه غدیر: هان مردمان! خداوند عزّوجلّ دين را با امامت علي تكميل فرمود. اينك آنان كه از او و جانشينانش از فرزندان من و از نسل او - تا برپايي رستاخيز و عرضه ي بر خدا - پيروي نكنند، در دو جهان...
  8. سایه خانم

    این چه عکسی بود دادی؟ عاشقش شدم. کجا میشه گیرش اورد؟

    این چه عکسی بود دادی؟ عاشقش شدم. کجا میشه گیرش اورد؟
  9. سایه خانم

    نیستی؟؟؟؟

    نیستی؟؟؟؟
  10. سایه خانم

    با اینکه باهات قهرم تشریفتونو نمیاریــــــــن؟ ایـــــــش

    با اینکه باهات قهرم تشریفتونو نمیاریــــــــن؟ ایـــــــش
  11. سایه خانم

    ارزو میکنم رویش هربرگ آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت

    ارزو میکنم رویش هربرگ آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت
  12. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جزء رو مطابق هر جمعه برای تعجیل در فرج مولامون صاحب الامر (عج) می‌خوانیم. بخش چهارم خطبه غدیر: هان مردمان! اين علی است برادر و وصی و نگاهبان دانش من. و هموست جانشين من در ميان امّت و بر گروندگان به من و بر تفسير كتاب خدا كه مردمان را به سوي او بخواند و به آن چه موجب خشنودي...
  13. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام . هر صفحه ای رو که کسی انتخاب نکرده انتخاب میکنین و قرائت میکنین;)
  14. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جزء رو مطابق هر جمعه برای تعجیل در فرج مولامون صاحب الامر (عج) می‌خوانیم. بخش چهارم خطبه غدیر: هان مردمان! اين علی است برادر و وصی و نگاهبان دانش من. و هموست جانشين من در ميان امّت و بر گروندگان به من و بر تفسير كتاب خدا كه مردمان را به سوي او بخواند و به آن چه موجب خشنودي...
  15. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان در فاصله بین عید قربان تا غدیر خطبه غدیر را می‌خوانیم، با خواندن این خطبه هرچه بیشتر متوجه خیانت مردم آن زمان به دین می‌شویم. غدیر فقط جمله من کنت مولا فهذا علی مولا نبوده. نیت: این جزء رو به نیت برآورده شدن نیت دوست عزیزمون خانوم it is me می‌خوانیم . بخش سوم خطبه غدیر(بدلیل طولانی...
  16. سایه خانم

    سلام . عزیزم من شاید فردا نتونم بیام نت. اگه بودی زحمت جزء رو بکش ممنون میشم

    سلام . عزیزم من شاید فردا نتونم بیام نت. اگه بودی زحمت جزء رو بکش ممنون میشم
  17. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان در فاصله بین عید قربان تا غدیر خطبه غدیر را می‌خوانیم، با خواندن این خطبه هرچه بیشتر متوجه خیانت مردم آن زمان به دین می‌شویم. غدیر فقط جمله من کنت مولا فهذا علی مولا نبوده. نیت: این جزء رو به نیت برآورده شدن نیت دوست عزیزمون خانوم it is me می‌خوانیم . بخش سوم خطبه غدیر(بدلیل طولانی...
  18. سایه خانم

    مرسی از درخواست

    مرسی از درخواست
  19. سایه خانم

    مرسی عزیزم. همچنین

    مرسی عزیزم. همچنین
بالا