خودم هم از دیشب همه اش دارم به همین موضوع فکر میکنم .به خاله گفتم برای بچه ها نذر کنه.
خاله دیسک گردن داشته نمیدونسته . یک دفعه فشار وارد شده . الان دست راستش از کار افتاده و حرکت هم به سختی میکنه .
جالب اینجاست که با درد کتف رفت دکتر ، دردی مثل گرفتگی عضله بعد پزشک تشخیص نداده و کار به اینجا...
به به افریقا بد بوی .
خوبی شما ؟
اگر از صبح کارهات را بکنی واسپم نکنی لازم نیست تا این وقت شب شرکت بمونی .
من چی بگم که کارهام را اوردم خونه انقدر زیاد بود و صبح هم کلید شرکت را گرفتم ساعت 6تا6:30 اونجا باشم .