سلام و صبح شما هم بخیر برادر پژی .فضوووووووووووووووووووووووووووووول [IMG]
بخدا [IMG] اگر امروز به دست من نرسه با قام قامم زیرت میکنم . [IMG]
باشه چشم ، شما با چی تشریف میارید .
سلام و صبح شما هم بخیر برادر پژی .فضوووووووووووووووووووووووووووووول [IMG]
بخدا [IMG] اگر امروز به دست من نرسه با قام قامم زیرت میکنم . [IMG]
باشه چشم ، شما با چی تشریف میارید .
البته من امروز کلاس [IMG] دانشگاهم را جابجا کردم بخاطر همین میخوام ماشین بیارم .
سلام و صبح شما هم بخیر برادر پژی .فضوووووووووووووووووووووووووووووول [IMG]
بخدا [IMG] اگر امروز به دست من نرسه با قام قامم زیرت میکنم . [IMG]
باشه چشم ، شما با چی تشریف میارید .
البته من امروز کلاس [IMG] دانشگاهم را جابجا کردم بخاطر همین میخوام ماشین بیارم .
سلام. صبح بخیر. خوب هستید؟ امروز...