یا شیخ تورا چه شود؟ نمی دونی ایران و امریکا ارتباطشون با دنیا داره قطع میشه؟ امریکا داره میره کره ی ماه، ایران به خاطر اینترانت داره میره قعر چاه.
یا شیخا همی بگو یاهو را چگونه باز بگشایم؟ روزی چند ایمل دریافت می نمودیم. می ترسم تا چند روز دگر که ایران یاهو را باز بگشاید چندین هزار نامه اینباکسم...