نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوب مهر تاييد بر گفته هاي همديگه ميزاريد .تازه شانس اوردم اون يكي مريمي نيستش آخی جاش خالیه
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اشکالی نداره راحت باش عزیزم
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گفتم حیف!؟آه سوزناکم تا اونجا رسید!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ای ول بابا:biggrin: نه دیگه..دلم نمیاد
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    موافقم ستاره جان الان اگه بیشتر بودن میدونستم چیکار کنم.حیف.......:D
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره جون شما خودت مختاری.یک دهم خوبه.;) تایید :D
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بد نمیگذره بهشون.البته تضمینی وجود نداره:D آخه نمیشه الان از پسرا فقط آقا بهنام هستن نمیشه قشنگ ریاست کرد بهشون:D
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بله خب مسلمه;) ولی یه کم بیشتر
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الهی فدات گلم میگما حالا که روز ما شده به نظرت چیکار کنیم یه کم خوش بگذره؟:D
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنون آقا بهنام شما لطف دارین ایشالا شما هم موفق باشید
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااام شب همگی بخیر مرسی مریم جون و ستاره جونم به خاطر تبریکتون منم این روزو به همه دخترای گل تالار تبریک میگم
  11. malina

    سلام فوق العاده بود مرسی.

    سلام فوق العاده بود مرسی.
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جان با اجازت من برم خوش و خرم و سلامت باشی ایشالا بای بای
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin:آره راحت باشیم بوس بوس بوس مریم جونم
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدای تو گلم... هر کمکی خواستی هستیم در خدمت:gol:
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ای جان میگذره عزیزم...زیاد درگیر نشو و بسپارش به زمان... نمیدونم جریانو فقط همینو میتونم بگم گلم...
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوبی مریم جونم؟ اصل حالت چطوره؟
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااام خوبین؟ دخترا کجایییییییییییییییییییییین؟
  18. malina

    ای بابا خجالتومن نده....نوش جان:D

    ای بابا خجالتومن نده....نوش جان:D
  19. malina

    وااااااای خیلی خیلی مرسی آقا شهرام خوشحالم کردی دوست خوبم:gol::gol::gol:

    وااااااای خیلی خیلی مرسی آقا شهرام خوشحالم کردی دوست خوبم:gol::gol::gol:
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عبور از مرز خواستن ، اولین قدم تا بی نیازی است؛ از هرچه میتوان گذشت، ... از هرچه میتوان بی نیاز بود، جز " عشق " "چون عشق خود آخرین قدم بی نیازی است"
بالا