نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شما هم ببخشید فقط خواستم دور همی شاد باشیم... شبتون بخیر و خدانگهدارتون
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ما زعشق نفرت وكينه آموخته ايم زهر چه نقديست ما نسيه آموخته ايم از هزاران غزل زيباي شاعر دل ما زاين ميان مرثيه آموخته ايم (آقا بهنام)
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چشم:smile:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    w0o0o0o0ow عالی بود جدی میگم بی نهایت تشکر
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بابا نزنید این حرفو:cry:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    oh my god :D دست شما درد نکنه...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اگه بتونن یه شعر از خودشون برامون بزارن خیلی خوب میشه هرچی به ذهنتون میرسه به مناسبت روز دختر:D
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گوگل این همه عکس داره:surprised: اصلا هیچی دیگه...این مرحله رو باختین...:cool:
  9. malina

    قطع شدم ببخشید www.pic4ever.com حالا یه عکس بزارید خوشحال میشیما:cry:

    قطع شدم ببخشید www.pic4ever.com حالا یه عکس بزارید خوشحال میشیما:cry:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه فدات یه لحظه نتم هنگ کرد:Dببخشید
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یعنی دیگه چاره ای نیست؟؟؟؟؟؟ :cry:دلم شیکست ولی باشه شعر بزارین
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    صبح دولت نبود؟:surprised: ای وای همش دارید در میریدااااااا آخه لاقل عکسشو بزارن خودش پیش کش:D روحیه من به کیک وابسته س:biggrin:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ببخشیدا ولی ناچارم :D
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نخیرم.من همینجا 4 زانو نشستم منتظر که شما با کیک از در تو بیاید:D
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دستتون درد نکنه ولی اینجوری قبول نیست باید لاقل عکسشو برامون بزارید وگرنه نمره نمیگیرید
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ای بابا تواناییامونو رو نکنین ریا میشه.خجالتمون ندید:D ولی از اونجایی که ما دستور میدیم و شما اجرا میکنین با عرض شرمندگی باید بگم کار خودتونه:biggrin:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin:تا ببینیم... قربونت.ستاره جون شما هم دستور بده...هرچقدر دلت میخواد:D
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    حالا در سال یه روز به اسم ما شده هااا ببینید چیکار میکنن!!:razz: اصلا حالا که اینطور شد بازی رو اجرا میکنیم...:D دستور اول:آقا بهنام زودی برید لطفا برامون یه کیک بیارید که خیلی گشنمونه...زود تند سریع
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    داستان بسیار زیبایی بود مرسی آقا بهنام
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جون والا خبری ندارم ازش...من بی گناهم. آقا شهرامم عصری بودن.. .................. ستاره جون میخواستم بازی کنیم ولی نمیشه پسرا کمن بازی اینجوری که ما دستور بدیم اونا اجرا کنن:D
بالا