منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
مشاعرۀ سنّتی
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود رقم مهر تو از چهره ی ما پیدا بود
امالیا
ارسال #45,278
Aug 2, 2012
تالار:
مشاعره
داداش گلم مواظب نوترون ها باش دور و برشون نری خوب. من دیگه باید برم خیلی کار دارم. خداحافظ
داداش گلم مواظب نوترون ها باش دور و برشون نری خوب. من دیگه باید برم خیلی کار دارم. خداحافظ
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
راست میگی تو همون عنصر غیر فعال باشی ضررت کمتره.
راست میگی تو همون عنصر غیر فعال باشی ضررت کمتره.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
مشاعرۀ سنّتی
دانی خیال روی تو در چشم من چه گفت؟ آیا چه جاست اینکه همه روزه با نمست؟
امالیا
ارسال #45,267
Aug 2, 2012
تالار:
مشاعره
کاش میشد با نوترون ترکیب شی اونوقت یه ایزوتوپ باحال رادیواکتیو ازت درآد. من دلم میخواد غنی...
کاش میشد با نوترون ترکیب شی اونوقت یه ایزوتوپ باحال رادیواکتیو ازت درآد. من دلم میخواد غنی سازی شدتو ببینیم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
مشاعرۀ سنّتی
وگر چنانکه مصور شود گزیر از عشق کجا روم که نمیباشدم گزیر از دوست
امالیا
ارسال #45,265
Aug 2, 2012
تالار:
مشاعره
به بسته های انرژی فوتون میگن. تو گاز نجیب نیستی تو عنصری عجیب هستی نمیدونی بدون :biggrin:
به بسته های انرژی فوتون میگن. تو گاز نجیب نیستی تو عنصری عجیب هستی نمیدونی بدون :biggrin:
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
باید بشینم کتاب فارسی کلاس اولو باهات کار کنم . موندم تو چطور دکتری هستی حتما املا رو همیشه صفر...
باید بشینم کتاب فارسی کلاس اولو باهات کار کنم . موندم تو چطور دکتری هستی حتما املا رو همیشه صفر میگرفتی. :confused:
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
من خوبم . انگار تو بهتری
من خوبم . انگار تو بهتری
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
(أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ))- به نیت قبولی حوائج خود و تمام دوستان شرکت کننده)
أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ 7 مرتبه
امالیا
ارسال #2,672
Aug 2, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
سلام صبح بخیر داداش گلم.
سلام صبح بخیر داداش گلم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 2, 2012
مشاعرۀ سنّتی
رضای دوست بدست آر و دیگران بگذار هزار فتنه چه غم باشد ار برانگیزد
امالیا
ارسال #45,263
Aug 2, 2012
تالار:
مشاعره
آرامش آن است که بدانی هر لحظه دستت در دست خداست. لحظه هایت آرام... همین جوری خداحافظ دوست گلم ;)
آرامش آن است که بدانی هر لحظه دستت در دست خداست. لحظه هایت آرام... همین جوری خداحافظ دوست گلم ;)
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 1, 2012
اگر ماه بودم به هرجا که بودم سراغ تو را از خدا می گرفتموگر سنگ بودم به هر جا که بودی سر رهگذار...
اگر ماه بودم به هرجا که بودم سراغ تو را از خدا می گرفتموگر سنگ بودم به هر جا که بودی سر رهگذار تو جا می گرفتماگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب بام من می نشستیوگر سنگ بودی به هرجا که بودم مرا می شکستی، مرا می شکستی
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 1, 2012
مشاعرۀ سنّتی
هر خم از جعد پریشان تو زندان دلیست تا نگویی که اسیران کمند تو کمند
امالیا
ارسال #45,241
Aug 1, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
دیده به دل می برد حکایت مجنون دیده ندارد که دل به مهر نبستست
امالیا
ارسال #45,240
Aug 1, 2012
تالار:
مشاعره
اینو به کسی بگو که نشناسدت. خداحافظ داداش گلم.
اینو به کسی بگو که نشناسدت. خداحافظ داداش گلم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 1, 2012
هزاران گل برای گل نرگس(برای تعجیل در ظهور صلوات)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
امالیا
ارسال #9,030
Aug 1, 2012
تالار:
مهدویت
مشاعرۀ سنّتی
تو آن نه ای که دل از صحبت تو برگیرند وگر ملول شوی صاحبی دگر گیرند
امالیا
ارسال #45,236
Aug 1, 2012
تالار:
مشاعره
عزیزم شما حوزه کاری خودتو بچسب به حیطه ی کاری بقیه وارد نشو
عزیزم شما حوزه کاری خودتو بچسب به حیطه ی کاری بقیه وارد نشو
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 1, 2012
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا