You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دشمنتون!
سلام..نه خسته..!
اره...شکی نیست ...دوست ِ من...هستین دیگه...نظر ِ اشتباه تو کارتون نیست:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
هه شوخی کردم گلی
همون کنتراست .....همون:دی
اسمای باکلاس داریناااااا:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
سلام گلم
تسلیت میگم...و صبرمیخوام...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
چی چی رنگیش؟:دی
درحد بالای دیپلم بحرف گلی:دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
پروف تو که خوشگلتره :دی
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
انشاله که خوب پیش میره عزیزدل
هردو استرس داریم:دی
اره..ولی مطمئنن این شرایطو واسه تو درنظرمییگیره گلی...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
ازالان کارمیکنی؟
اره.راضی به رضاشم...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
انشاله
واو پس باید سرعتت بره بالا
شکرش.
دایی دوستم و همگروهم فو ت شدن.
فرداباید میرفتیم تحویل پروژه.
و الان تنهاباید برم...استرس دارم :(
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
سلام یاسی
خوبی؟
اخه چرا؟
:(
مواظب خوبی هات باش
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
عزیزم
انشاله بوقتش
خوبی؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
چ ارامش بخش....
و به موقع...
خوبی زهرا؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
سلام...شوخی بود...:دی
تقصیرشماووبلاگتونه دیگه...هوایی شدیم...
پس فرداتحویل پروژه دارم...دعاکنید....
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
هه.نه...متوجه ام مشغله دارین.
یه بنده خدایی میگفت فرشته.چون میره بهشت...
من میگم آدم..چون بهشتم روخودم میسازم...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
یاعلی...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
دوست دارم فروبرم دردریای عشق ِ تو...
میخوام مال ِ تو باشم...
برای ِ تو....
منو غرق درعشق ِ خودت کن...
خدا...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
بین ادم یا فرشته بودن کدوم رو انتخاب میکنین؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل