نتایح جستجو

  1. kachal63

    سلام، آوا گفت بهتون بگم چون با موبایله سرعتش خیلی کمه، نمیتونه جواب بده

    سلام، آوا گفت بهتون بگم چون با موبایله سرعتش خیلی کمه، نمیتونه جواب بده
  2. kachal63

    آقا صدیق، آوا گفت بهتون بگم: چون با موبایل اومدم سرعتم پایینه واقعا نمیتونم جواب بدم، لپ تاپمم...

    آقا صدیق، آوا گفت بهتون بگم: چون با موبایل اومدم سرعتم پایینه واقعا نمیتونم جواب بدم، لپ تاپمم مشکل داره
  3. kachal63

    هاااا؟!! خواهش میشه :دی

    هاااا؟!! خواهش میشه :دی
  4. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  5. kachal63

    :d:d..

    :d:d..
  6. kachal63

    خیلی ممنون! تو این همه استعداد داشتی و من نمیدونستم؟

    خیلی ممنون! تو این همه استعداد داشتی و من نمیدونستم؟
  7. kachal63

    هوم؟ دیگه کار ندارم خو!! شبت خوش بوس بوس

    هوم؟ دیگه کار ندارم خو!! شبت خوش بوس بوس
  8. kachal63

    6 دقیقه دیگه بدو برو!!

    6 دقیقه دیگه بدو برو!!
  9. kachal63

    نه خو، کار دارم!

    نه خو، کار دارم!
  10. kachal63

    ده دقیقه دیگه میرم

    ده دقیقه دیگه میرم
  11. kachal63

    [IMG]

    [IMG]
  12. kachal63

    شبتون بخیر

    شبتون بخیر
  13. kachal63

    میسی عسیسم حالا هستم! چند دقیقه دیگه میرم :دی

    میسی عسیسم حالا هستم! چند دقیقه دیگه میرم :دی
  14. kachal63

    :دی خو من برم کم کم دیگه ؟ خوابم میاد [IMG]

    :دی خو من برم کم کم دیگه ؟ خوابم میاد [IMG]
  15. kachal63

    ها؟ خیلیم خوب نیستا! دیگه جا کم بوده به خونه ما رضایت دادن :دی

    ها؟ خیلیم خوب نیستا! دیگه جا کم بوده به خونه ما رضایت دادن :دی
  16. kachal63

    ها، خو به ما چه؟! خارجکی فکر نکنه! خونه ما واسه مهمونیا خوبه آخه :دی

    ها، خو به ما چه؟! خارجکی فکر نکنه! خونه ما واسه مهمونیا خوبه آخه :دی
  17. kachal63

    هوم؟ من؟ نه بابا نوه عموم داره داماد میشه :دی

    هوم؟ من؟ نه بابا نوه عموم داره داماد میشه :دی
  18. kachal63

    خو چون جفتمون دختریم اشکال نداره دیگه

    خو چون جفتمون دختریم اشکال نداره دیگه
  19. kachal63

    دستت بند بود؟ چرا؟ سلامتی، خبری نیست فقط فردا خونمون عقده صبح زود بیدارم میکنن :دی

    دستت بند بود؟ چرا؟ سلامتی، خبری نیست فقط فردا خونمون عقده صبح زود بیدارم میکنن :دی
  20. kachal63

    وااااا چرا زشته؟ خیلیم قشنگه، خیلیم خوبه مریممممم بدو بیا [IMG]

    وااااا چرا زشته؟ خیلیم قشنگه، خیلیم خوبه مریممممم بدو بیا [IMG]
بالا