You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
نه رزا، بیا بریم یجا صابخونه خودش باشه پذیرایی کنه
-
نه اونجا خودش نیست، بریم یجا دیگه
پروف این آقا رضا بریم؟ [IMG]
-
چرا نیستی پس؟ بریم یجا دیگه اصلا، همینجا بمونیم؟
-
-
سیلاااااااااااااااااام صابخونه :d
مهمون نمیخوای ؟! :huh:
-
خو حالا چیکار کنیم؟ صدیق که نیست
کجا بریم؟
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
واقعا؟! نمدونستم :d
شب خوش صدیق جان :gol:
-
:d همین یه کارو میتونم واسه دوستام بکنم فقط :d
:gol: