سپاس محمد اقا . مثل همیشه عالی و بسیار نکته سنجانه . از ادمی مثل شما جز این هم انتظار نمیره .:gol::gol::gol:
می بینم که به لیست ما میدانیم هامون هر لحظه اضافه میشود . خدا رو شکر جهتش هم مثبت هست . حالا خودتون تنهایی این همه چیز رو میدونید یا دیگران هم سهیم هستند ؟؟؟:biggrin:;)
ما هم...