یک تصادف کوچولو کردم . من و یک اتوبوس شرکت واحد شاخ به شاخ کردیم جوری که زانتیا جمع شد . در واقع ماشین بین اتوبوس و گارد ریل مچاله شد . جالب اونجاست که من کوبیدم و لی کارشناس منو 30% مقصر تشخیص داد و اتوبوس رو 70 %. بابام میگه جمع کردن زانتیا هنر میخواهد که تو مردا هم کم پیدا میشه ...