من یزد درس خوندم ..
پایان نامه رو خونده بودن اما معلوم بود سرسری بوده اشکالایی گرفته بود که تو صفحه بعدی بودش ...
ولی بهترین موقع برات اون موقع اس که پرینت میگیری ...ارائه میدی ..احساس خوبیه ..:smile:
ای بابا پسر مردمو جو گرفت ...
بیخیال بابا ...
باور کن یه نفر هم پایان نامه تو کامل نخونه ..
همین جوری یلخی بزن به هم بره ...
اما ماهرانه ..
تراکتور میخوای چیکار ...:razz: