نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    الهی ...عزیزم ... اصلن مسخره بازی بوده انگار دوستم درصد هاش از من کمتر بودش .سفید هم داشت منفی...

    الهی ...عزیزم ... اصلن مسخره بازی بوده انگار دوستم درصد هاش از من کمتر بودش .سفید هم داشت منفی هم داشت از من بیشتر شده .. چه میشه کرد .. اعتراض جواب میده فکر میکنی ..؟
  2. ahoo_fr

    خنده من از گریه ام تلخ تر است فقط هفت نفر مونه بود تا مجاز بشم رتبم شده 300 الان رتبه های...

    خنده من از گریه ام تلخ تر است فقط هفت نفر مونه بود تا مجاز بشم رتبم شده 300 الان رتبه های رشته های دیگه رو میبینم میگم وای اینا با 1000 کجا ومن کجا یعنی سوختم ها اخه 7 نفر اون وسط چیکار میکنن
  3. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  4. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  5. ahoo_fr

    سلام عزیزم .. مرسی خوبم خدا رو شکر .. بدک نیستم زیاد حالم گرفته اس یه ذره ....:(

    سلام عزیزم .. مرسی خوبم خدا رو شکر .. بدک نیستم زیاد حالم گرفته اس یه ذره ....:(
  6. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  7. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  8. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  9. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
بالا