You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
من اومدم کجا میری تو:razz:
-
-
خبری جزء بدبختی نداریم
شما چه خبر دوست من؟:)
-
سلام صفورا خانوم.چه عجب ما شما رو باشگاه میبینیم:D
ممنون من خوبم خودت خوبی دختر:)
-
نتم قطع شد.شرمندم معماری.
آره آهنگشو خیلی دوست دارم. همه زندگیمو توش خلاصه کرده
این آهنگ محسن چاوشیم قشنگه ابرهای پاییزی
-
آره بوی سوختگیش داره منو خفه میکنه:D
شبت دنج و مهتابی 24:)
-
میدونستم قپی الکی اومدی هییییییییی:w05:
-
ممنون معماری همچنین شما:)
-
ب ر ب ب فک کردم برنامه ت چیه واسه من:razz::D
-
خوش اومدی:)
دالی پس کو؟:(
-
روزانه کجا بود معماری.غیرانتفاعیه دوست من:D
-
میخواستی با چارتا عکس منو جزغاله کنی زهی خیال باطل:razz::D
-
رب ساعت زود اومدی دالی خخخخخخخخ:D
-
نه ترم بعد ترم آخرمه:smile:
-
ممنون گیسو کمند:redface:
حالا برنامه هات واسه من چی بودش هان:D
-
نه باوووووو 9 واحد دارم.هیچیم نخوندم:(
-
منو از برنامه هات نترسون چون هیچ حسی بهشون ندارم.فقط از این نوشته ها نذار که با تمام وجودم اونا رو حس کردم:(