اره هر کی به هر کی میشه .... مصطفی راس میگه ... یه کاریش می کردی .. به دیگران چه تو تالارمون چه تاپیکی می زنیم .. این تاپیک مخصوص بچه های تالار خودمونه ..
من که اینجوری نیستم ... یه دور خونه می خونم ... یه دور هم تو یونی نیم ساعت قبل امتحان ( البته خوابگاهی نیستم .. ولی بچه ها ی خوابگاهمونم دیگه اینقد نمی خونن ... مبالغه بودا )