نتایح جستجو

  1. zeinab68

    گپ و گفتگوی خودمانی مهندسین مواد و متالورژی

    میشه به منم جایزه بدی ؟ ..... منم سبز شدم دیجه
  2. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    واسه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت اعلام امادگی کردی ..
  3. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    می خوای سوالتو تو گپ و گفتگو و یا حل مشکلات علمی بپرسی ؟ شاید زود تر به نتیجه برسی ..
  4. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    اره هر کی به هر کی میشه .... مصطفی راس میگه ... یه کاریش می کردی .. به دیگران چه تو تالارمون چه تاپیکی می زنیم .. این تاپیک مخصوص بچه های تالار خودمونه ..
  5. zeinab68

    *** دیدار حضوری بچه های قزوین ***

    بچه ها بگین کیا سه شنبه ساعت 3 می تونن بیان ... این افراد گفتن می تونن بیان .. zeinab68 Roozbeh69 omran759
  6. zeinab68

    دیدار حضوری بچه های قزوین

    دیدار حضوری بچه های قزوین
  7. zeinab68

    ده نابغه برتر تاریخ

    اوهوم ... واسه خودمم علامت سوال شد .... ولی حتما یه علمی واسه تخمینش هست که ما نمیدونیم ..
  8. zeinab68

    *** مهم ***

    پیامک ارسال کردن مهم نیست .. اینجا نکته اینه که زنگ بزنی پولت کم میشه ..
  9. zeinab68

    ده نابغه برتر تاریخ

    تخمین زدن .. ااما روشش رو نمی دونم ...
  10. zeinab68

    شب، خوابگاه پسران + شب،خوابگاه دختران

    ولی تو کلاس ما اینجوری نیست ..
  11. zeinab68

    شب، خوابگاه پسران + شب،خوابگاه دختران

    کی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  12. zeinab68

    زین پس بجای کلمه گنگ و نا مانوس...

    به جای دوست صمیمی بگین .. جاسوس دوگانه
  13. zeinab68

    نامه دختري به همسر آينده اش

    این تاپیکو قبلا بچه ها زدن ...
  14. zeinab68

    شب، خوابگاه پسران + شب،خوابگاه دختران

    من که اینجوری نیستم ... یه دور خونه می خونم ... یه دور هم تو یونی نیم ساعت قبل امتحان ( البته خوابگاهی نیستم .. ولی بچه ها ی خوابگاهمونم دیگه اینقد نمی خونن ... مبالغه بودا )
  15. zeinab68

    ده نابغه برتر تاریخ

    سر شما درد نکنه ..
  16. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    این تاپیک همین جا تالار خودمون میمونه ؟
  17. zeinab68

    ده نابغه برتر تاریخ

    آفرین ...
  18. zeinab68

    ده نابغه برتر تاریخ

    انیشتین نبود ... ادیسونو نیوتونو اینا ... همه تلاششون زیاد بوده و باهوش بودن ... شاید نابغه نبودن خوب ..
  19. zeinab68

    *** مهم ***

    خدا به هممون رحم کنه ....
بالا