بوسسسسسسسسسسسس
من که خوفه خوفم ...
چیلا حالت خوف نیس :cry:
میسی دوس جون ......... تو ام بمون ... بمون .. دل من به بودنت خوشه .. منو فکر رفتن تو میکشه .. لحظه هام سیاهه بی تو .. زندگیم تباهه بی تو نمی تونم :surprised:
نه رضا میگه می ترسم اهش بگیره لپ تاپم بترکه ...
من که برگشتم دیگه از سوتو کوری در میاد ... 2 روز بهم مهلت بده ببین کولاک میشه ... زلزله وارد میشود ( خروسلی )