داشتیم اقا حمید؟؟؟؟
کی بود تو پیغام خصوصی کشت منو هی بهش گفتم نه:que:
کی بود تو پروفایل هی گیر داد؟؟؟:que:
بعدم کی گذاشتی من اینجا بزارم. ارفاقی که کردی این بود که گفتی اینا رو که گذاشتی بیخیال دیگه نزن:D
منم از سر لج باهات صندلی داغ متالورژیسم رو زدم:cool:
اصلا حالا که اینجور شد تایپیکو...