نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    خوبه اینجوری بیادم میمونی.مرسی

    خوبه اینجوری بیادم میمونی.مرسی
  2. سایه خانم

    قابل تورو نداشت این نقاشی دیجیتالیه با ماوس کشیدم . اگه قلم نوری داشتم بهتر میشد. ببخشید

    قابل تورو نداشت این نقاشی دیجیتالیه با ماوس کشیدم . اگه قلم نوری داشتم بهتر میشد. ببخشید
  3. سایه خانم

    اینو خودم کشیدم یه یادگاری برای تو آبجی نازنین [IMG]

    اینو خودم کشیدم یه یادگاری برای تو آبجی نازنین [IMG]
  4. سایه خانم

    عجب، ما کتک خورده ی سما جان هم هستیم

    عجب، ما کتک خورده ی سما جان هم هستیم
  5. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جز به نیت براورده شدن حاجت دوست عزیزمون سایه خانوم میخونیم بخشى از خطبه 167 راه رستگارى قيامت پيش روى شما و مرگ در پشت سر، شما را مى‏راند. سبكبار شويد تا برسيد. همانا آنان كه رفتند در انتظار رسيدن شمايند. مى‏ گويم: (اين سخن امام عليه السّلام پس از سخن خدا و پيامبر صلّى...
  6. سایه خانم

    نه ای بابا[IMG]

    نه ای بابا[IMG]
  7. سایه خانم

    چه نیشی؟ ای بابا من از کل حرفام معذرت میخوام من باید برم طبق معمول مهمون داریم روز خوش

    چه نیشی؟ ای بابا من از کل حرفام معذرت میخوام من باید برم طبق معمول مهمون داریم روز خوش
  8. سایه خانم

    سلامم یه نفر پیام داده میخواد همکاری کنه بهشون چی بگم؟

    سلامم یه نفر پیام داده میخواد همکاری کنه بهشون چی بگم؟
  9. سایه خانم

    سلام آقا احسان یه خانومی پیام دادن به من میگن میخوام باهاتون همکاری کنم. نظرتون چیه؟

    سلام آقا احسان یه خانومی پیام دادن به من میگن میخوام باهاتون همکاری کنم. نظرتون چیه؟
  10. سایه خانم

    خوب راس میگم دیگه هیچوقت نمیشیم اینجا مجازیه درضمن اگه ماهم بریم شما مطمئن باش تنها نمیشی. محسن...

    خوب راس میگم دیگه هیچوقت نمیشیم اینجا مجازیه درضمن اگه ماهم بریم شما مطمئن باش تنها نمیشی. محسن جان بیخیال . گفتم که اشتباه کردم کلن
  11. سایه خانم

    زخم زبون کی زد؟ اصن من دیگه حرف نمیزنم

    زخم زبون کی زد؟ اصن من دیگه حرف نمیزنم
  12. سایه خانم

    سلام عزیزم:gol: فرزانه جان یه نفر بهم پیام داده میگه میخوام همکاری کنم باهاتون.چی بگم بهش؟

    سلام عزیزم:gol: فرزانه جان یه نفر بهم پیام داده میگه میخوام همکاری کنم باهاتون.چی بگم بهش؟
  13. سایه خانم

    منم نادیده میگیرم از کسایی که هیچوقت باهاشون چشم تو چشم نمیشم توقعی ندارم

    منم نادیده میگیرم از کسایی که هیچوقت باهاشون چشم تو چشم نمیشم توقعی ندارم
  14. سایه خانم

    سلام سماجان. چیزی ندارم بگم فقط اینکه ممنون از معرفتت

    سلام سماجان. چیزی ندارم بگم فقط اینکه ممنون از معرفتت
  15. سایه خانم

    آره درست میگی

    آره درست میگی
  16. سایه خانم

    سلام عزیزم به همکارام میگم شب حتما برات میفرستم چیکار کنی:gol:

    سلام عزیزم به همکارام میگم شب حتما برات میفرستم چیکار کنی:gol:
  17. سایه خانم

    اومدنه منم درست نبود.

    اومدنه منم درست نبود.
  18. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جز به نیت براورده شدن حاجت دوست عزیزمون سایه خانوم میخونیم بخشى از خطبه 167 راه رستگارى قيامت پيش روى شما و مرگ در پشت سر، شما را مى‏راند. سبكبار شويد تا برسيد. همانا آنان كه رفتند در انتظار رسيدن شمايند. مى‏ گويم: (اين سخن امام عليه السّلام پس از سخن خدا و پيامبر صلّى...
  19. سایه خانم

    خیـــــــــــلی چی؟ شما چه رسم قشنگی دارین. اول بی تفاوت عمل میکنین .میرین پاتوق یه ندا نمیدین...

    خیـــــــــــلی چی؟ شما چه رسم قشنگی دارین. اول بی تفاوت عمل میکنین .میرین پاتوق یه ندا نمیدین که جمع شدین. وقتی هم که ناراحت میشیم گلایه میکنین؟ بابا ای ولا
  20. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جز به نیت براورده شدن حاجت دوست عزیزمون سایه خانوم میخونیم بخشى از خطبه 167 راه رستگارى قيامت پيش روى شما و مرگ در پشت سر، شما را مى‏راند. سبكبار شويد تا برسيد. همانا آنان كه رفتند در انتظار رسيدن شمايند. مى‏ گويم: (اين سخن امام عليه السّلام پس از سخن خدا و پيامبر صلّى...
بالا