سلام آقا
آره میدونم ، با اینهمه گناه چطوری میخوام توقع داشته باشم جواب سلاممو بدی و به حرفام گوش کنی.
اسمو لقب واسه من بهانس .دوس دارم صدات کنم منجی.
منجی جان صدامو میشنوی؟
با عرض شرمندگی هروقت میخوام دعا کنم که بیای نجاتمون بدی، یهو پشیمون میشم و میگم نه...
راسش نمیدونم وقتی قراره بیای چطوری...