نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    میدونی این دوره زمونه این جور بحثها را با روشنفکری اشتباه میگیرن و اگر بخوای خرف انتقادی بزنی تو رو متهم به کوته فکری میکنن یه مطلبی رو که میبینن فکر مکنن کسی نمیدونه و باید حتما بزاره اینجا نمیگما بعضی از مطالب جدید و ضروری هستن و باید ذکر شوند ولی الان دیگه ملت تحصیل کردن و خودشون به خیلی از...
  2. #MaHDi#

    خجالتی ها! حتما بخوانید

    خیلی عالی بود مطالب کاملا کاربردی وعاری از بحثهای تکراری هستند ;)
  3. #MaHDi#

    پیغام های فرشتگان خداوند

    نه دیگه برطرف شد
  4. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    منظورم از علمی ومفید مسائلی هست که برای روابط جنسی لازمه و باید دونسته بشه ای جانم سنده تورکسن ارادت کاملدی سوزون دوزدو چون گورن یخدو هر نه عقده وارلاریدی و اشده برطرف الییممیللر بوردا اوزلرین بوشالدیللار
  5. #MaHDi#

    نجات دریاچه ارومیه

    نمیکنه مطمئن باش
  6. #MaHDi#

    نجات دریاچه ارومیه

    ارومیه عادت نداره به این کارا اگه آب خودشو قطع نکنندو هی توش خاک نریزن خودش میتونه سرپا وایسه
  7. #MaHDi#

    کاربری جدید دستمال توالت! یاد بگیرید...

    مردم استعداد دارند دیگه زوری که نیست خیلی عالی بود مرسی تنکس ندارم پوزش
  8. #MaHDi#

    نجات دریاچه ارومیه

    تنها راهش همینه
  9. #MaHDi#

    آبشاررررررررر طلایی

    میدونم فقط خواستم آبروداری کرده باشم واسه استارتر عزیز
  10. #MaHDi#

    آبشاررررررررر طلایی

    نگران نباشید تا منو دارین غم ندارین
  11. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    نه عزیزم اگه پستارو از اول بخونید متوجه منظورم میشید بحث سر مسائل جنسی بود که من عرض کردم اگر مطلبشون علمی و مفید هست عیبی نداره ولی اگر منظورشون یه چیز دیگست باید جلوش گرفته بشه اکی؟
  12. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    نه من نرفتم تو ببینم موضوع چیه بازم میگم اگر مطلب علمی و مفید باشه عیبی نداره ولی ... بیایید تو این زمینه هم مدیرا رو کمک کنیم تا بتونن با این هرزنامه ها مقابله کنند تا دوباره باشگاه به حالت سابق خود برگرده.
  13. #MaHDi#

    [IMG]

    [IMG]
  14. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    آره اینم هست من خودم حتی به مدیرام گفتم که برای بالا بردن سرعت سایت، عوض اینکه بیان امتیازا رو حذف کنن ، این هرزنامه ها رو که ماشا... حجم زیادی از فضای سایتم میگیرن حذف کنند، از جوابشون اینو فهمیدم که ما کاربرا بیشتر از اینا به هرزنامه عادت داریم و با حذفشون تا میتونیم مخالفت میکنیم و جنجال...
  15. #MaHDi#

    هرزنامه هاي باشگاه مهندسان .......(شما قضاوت كنيد)

    میدونی دوست عزیزاگراین تاپیکا صرفا برای اطلاع رسانی باشه نه تنها عیبی نداره خوبم هست ولی این برای من سوال هست که چرا آقایون به فکر مشکلات جنسی خانمها هستند و برعکس میشه اطلاع رسانی رو هم با حفظ شئونات انجام داد نه اینکه در عنوان تاپیک هم اسم زننده آورد عکسهایی هم گاها دیده میشه که اصلا درشان یک...
  16. #MaHDi#

    چرا حذف تاپیک ها زیاد شده؟

    متاسفم ریحانه جون دیگه راه برگشتی وجود نداره تو دیگه معتاد شدی رفت
  17. #MaHDi#

    چرا حذف تاپیک ها زیاد شده؟

    من عادت دارم به حذف تاپیکام ولی این خطا بدجوری اذیتم میکنه افسون خانم این از چیه؟
  18. #MaHDi#

    چرا حذف تاپیک ها زیاد شده؟

    وای ببخشید انقدرتاپیکام حذف میشن که اسماشونم قاطی میکنم اونیکه من میگم تو نبودی تو بحث نمیدونم راستش، این یکی رو نپرسیدم چرا حذف شده
  19. #MaHDi#

    چرا حذف تاپیک ها زیاد شده؟

    عزیزم اگه منظورت تاپیکی هست که من زدم وتازه داشتیم باهم به نتیجه میرسیدیم، من از افسون خانم پیگیر که شدم متوجه شدم که اینا هم مجبورن یه فشارایی از بالا هست که به همه چی گیر میدن حتی اسمها بهتره از اسمهای خاص استفاده نکنیم تو عنوانامون
بالا