میدونی
این دوره زمونه این جور بحثها را با روشنفکری اشتباه میگیرن و اگر بخوای خرف انتقادی بزنی تو رو متهم به کوته فکری میکنن
یه مطلبی رو که میبینن فکر مکنن کسی نمیدونه و باید حتما بزاره اینجا
نمیگما بعضی از مطالب جدید و ضروری هستن و باید ذکر شوند ولی الان دیگه ملت تحصیل کردن و خودشون به خیلی از...
منظورم از علمی ومفید مسائلی هست که برای روابط جنسی لازمه و باید دونسته بشه
ای جانم
سنده تورکسن
ارادت کاملدی
سوزون دوزدو
چون گورن یخدو هر نه عقده وارلاریدی و اشده برطرف الییممیللر بوردا اوزلرین بوشالدیللار
نه عزیزم
اگه پستارو از اول بخونید متوجه منظورم میشید
بحث سر مسائل جنسی بود که من عرض کردم اگر مطلبشون علمی و مفید هست عیبی نداره ولی اگر منظورشون یه چیز دیگست باید جلوش گرفته بشه
اکی؟
نه من نرفتم تو ببینم موضوع چیه
بازم میگم اگر مطلب علمی و مفید باشه عیبی نداره ولی ...
بیایید تو این زمینه هم مدیرا رو کمک کنیم تا بتونن با این هرزنامه ها مقابله کنند تا دوباره باشگاه به حالت سابق خود برگرده.
آره اینم هست
من خودم حتی به مدیرام گفتم که برای بالا بردن سرعت سایت، عوض اینکه بیان امتیازا رو حذف کنن ، این هرزنامه ها رو که ماشا... حجم زیادی از فضای سایتم میگیرن حذف کنند، از جوابشون اینو فهمیدم که ما کاربرا بیشتر از اینا به هرزنامه عادت داریم و با حذفشون تا میتونیم مخالفت میکنیم و جنجال...
میدونی دوست عزیزاگراین تاپیکا صرفا برای اطلاع رسانی باشه نه تنها عیبی نداره خوبم هست
ولی این برای من سوال هست که چرا آقایون به فکر مشکلات جنسی خانمها هستند و برعکس
میشه اطلاع رسانی رو هم با حفظ شئونات انجام داد نه اینکه در عنوان تاپیک هم اسم زننده آورد
عکسهایی هم گاها دیده میشه که اصلا درشان یک...
عزیزم اگه منظورت تاپیکی هست که من زدم وتازه داشتیم باهم به نتیجه میرسیدیم، من از افسون خانم پیگیر که شدم متوجه شدم که اینا هم مجبورن
یه فشارایی از بالا هست که به همه چی گیر میدن
حتی اسمها
بهتره از اسمهای خاص استفاده نکنیم تو عنوانامون