ههه
بلی بلی
من خیلی مهربونم...کلا رویا و اینا.......
اصلا یه فرشته مهربون....
نه دیگه..بخش شما دلگیره کلا...اصن خیلی بده..ایش و اینا:دی
اره...همش تو کارتعریف ازخود و قشنگ و ایناهستین:))))
خب این عالی چیه پس...
خوشم میاد حرف دلتون با اونی که درلفظ میگین یکی نیست
اصلا من خبردارم از اصل کار..عالیه اقا عالی
واسه شما که تاریکه غم داره ادم افسرده میشه..اصن یه چیزی:دی