چرا اینقد منفی این؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید تو عکس بد افتاده...این دوتا اشنا یا فامیل بودن..همو دیدن خواستن یه روبوسی ای کنن!!!!!!!!!!!...شاید بنده خدا دایی ..عمویی چیزی باشه!!!!!!!!!!!!!
چرا حرف در می یارین پشت دختر پسر مردم!!!!!!!!!!...بده والااااااااااااااااااا